سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقیه کامل کسى است که مردم را از آمرزش خدا مأیوس نسازد ، و از مهربانى او نومیدشان نکند و از عذاب ناگهانى وى ایمنشان ندارد . [نهج البلاغه]
دستگاه
 
دستگاه تولید نایلون سه لایه

 

 

 

دستگاه تولید نایلون سه لایه

 

برای درک بهتر این دستگاه باید ابتدا با مفهوم سه و دو لایه بودن نایلون آشنا شویم. وقتی گفته می شود نایلون دو لایه است. یعنی دو لایه مجزا از هم که اگر نایلون را از وسط به دو نیم بصورت طولی تقسیم کنیم، تبدیل به یک نایلون تک لایه خواهد شد. در حقیقت در اینجا دولایه بودن به تعداد تاهای نایلون بر می گردد.

اما منظور از نایلون سه لایه این است که فیلم آن متشکل از سه لایه به هم چسبیده است. بگونه ای که نمی توان آن ها را از هم جدا کرد. به عبارت دیگر نایلون سه لایه می تواند بصورت دو لایه نیز رول کردد. از این رو دستگاه تولید نایلون سه لایه می بایست به دو واحد اکسترودر کاملا مجزا از هم شامل سیلندر ماردون، گیربکس و موتور مجهز باشد. در حالی که دستگاه تولید نایلون دو لایه یک واحد اکسترودر بیشتر ندارد.

 

 

روش کار دستگاه نایلون سه لایه به این صورت است که دو مواد متفاوت توسط دو سیلندر ماردون مجزا به داخل قالب تزریق شده و با استفاده از همای خروجی کمپرسور هوا تبدیل به حباب شده و در مراحل بعد بسته به نیاز بصورت تک و یا دو لایه رول می گردد.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط ggfsds 96/9/24:: 8:28 عصر     |     () نظر

http://yekarbaiin.parsiblog.com/

http://0112000.parsiblog.com/

http://skullboy.parsiblog.com/

http://universalize.parsiblog.com/

http://qurantadabbor.parsiblog.com/